There's those thinking more or less, less is more But if less is more how you're keeping score?

När jag var hos läkaren igår sa han att jag skulle gå inom idag om det hade blivit värre. Och ja, det har blivit det. Ironiskt nog kliar bara mina händer och fötter så jag hade inte märkt att det hade börjat sprida sig till knäna. Men det har det gjort, och det börjar ta sig till ovansidan av händerna. Man vet fortfarande inte vad det här är men jag fick i alla fall recept på en salva som ska hjälpa mig. Det värsta är att salvan är Betnovat, den salvan min mormor har för sin psoriasis. Läkaren har sagt att "nej psoriasis ser inte så" men eftersom två i min släkt har det vet man ju faktiskt inte. Det känns inte superkul just nu för jag vet vilka svårigheter det kan innerbära att ha psoriasis. Och jag vill absolut inte ha det på händerna eller fötterna. Och särskilt inte händerna pga fotandet och kanske framtida jobb. Tänk om jag inte kan ta vissa jobb pga det?


I alla fall så är min hals kry nu. Så jag börjar bli pigg och orka med allt -vilket kanske märks i bloggen nu snart igen. Jag började kolla på film förut - Dreamcatcher (en Stephen King-film) och insåg att jag hade sett den förut och med tiden insåg jag också att det är nog den enda Stephen King-baserade-filmer jag aldrig kommer se klart. Jag somnade. Så till slut satte jag på ett avsnitt av Criminal Minds istället men har även insett att jag inte är på filmhumör. Så just nu lyssnar på jag på Eddie Vedder och funderar på att gå ut med hunden. Jag har verkligen inget vettigt att skriva just nu.
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Johanna

sv: Jag håller med, det är jättesnyggt!

2010-08-12 @ 20:04:17
URL: http://johannakruse.devote.se

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0