The studio!

Jag har verkligen en lyckad dag. Jag lovar! Ni minns att jag var på arbetsintervju förra veckan va? Jag ville ju heller inte berätta mer om det. Men nu kan jag avslöja att det var hos The studio som jag på arbetsintervju hos. Och idag ringde jag och frågade hur allt har gått och vi har bestämt att på onsdag kl 12 ska jag infinna mig där. Varför?
Jo, jag ska självklart börja utbildas för deras koncept! Fattar ni hur underbart det är? Det är som att säga att jag redan har fått jobbet (tror jag). Jag menar -om de inte trodde på mig skulle jag inte utbildas efter deras koncept. Självklart vill de se hur mycket jag tar till mig och så MEN jag är väldigt lättlärd och jag tar emot information när jag har så roligt. Och jag har roligt i sådana miljöer.


Jag tyckte verkligen om The Studios lokaler. Jag älskar dem. Trappuppgången är som det alltid är i Beckfilmerna när de jagar boven och Persbrandt alltid får springa efter (ni vet sådana där gamla, breda trappuppgångar med en hiss i mitten!). Jag älskade lokalerna för att de var stora och ljusa och jag hade själv velat bo där. Jag hade velat ha hela lokalen för mig själv, det hade varit superfint! Haha! Med andra ord - jag kommer verkligen trivas på The Studio.


bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0