Svar på era frågor

För mer än 10 dagar sedan startade jag en liten frågestund. Många frågor har inte kommit men här kommer svaren!


Favoritprylen i ditt rum?
Svar: Jag har inget eget rum, räknas hela lägenheten då? haha
Nej. Alltså det är lätt min dator tror jag. Med min hårddisk. Det låter töntigt men den är typ hela mitt liv.

Hur brukar du fixa håret?
Svar: Hm... jag brukar bara platta mitt hår. Ibland sätter jag upp det i en knut, ibland tar jag det åt sidan med hårspännen och hårspray (för att visa min undercut).. men oftast orkar jag inte anstränga mig. Så antingen plattar jag håret eller sätter upp det i en knut! Att fixa håret i en timma gjorde jag mer förr..
jag brukade tupera mitt år

Vad bloggar du helst om?
Svar:Jag tycker om att lägga tid på mina inlägg. Jag tycker om att skriva debatterande, diskuterande, analytiska och kritiska inlägg för det är vad jag själv älskar att intressera mig för. Men eftersom det sällan uppskattas är det alltid mycket roligare att skriva personliga inlägg eller om foto!

Favoritband?
Svar: Guuud vilken svår fråga. Jag lyssnar knappt på band längre på det viset. Jag har alltid älskat Sum 41 så jag får väl så sätt säga dem, men min största favoritartist är egentligen Thåström.

Favoritmat?
svar: typ.. mexikanskt.. för jag gillar fajitas och tacos. Men njae. Jag älskar kött. Fint, dyrt kött som oxfilé, fläskfilé.. gärna med vitlökssmör! (Med andra ord är jag dyr i drift)

Varför började du blogga?
Svar: Jag minns inte, för jag började för så länge sen och jag har kanske haft olika anledningar. När jag gjorde Musicstream var det för ett starkt musikintresse men när jag startade min allra första blogg -vilket var flera år sedan- var det nog mest för att bloggandet var så nytt och jag ville uttrycka mig någonstans. Jag har alltid tyckt om att skriva så det är så naturligt för mig. Gud jag minns inte haha. Men på senare tid har jag väl bloggat för att det är kul, ett beroende, jag tycker om att få vara kritisk o vill få ut mina åsikter någonstans.

Vad för piercingar har du, och gjorde det mycket ont att ta dem?
Svar: Jag har en piercing i läppen, och har haft en i ögonbrynet. Ingen av dem gjorde särskilt ont. Den som kändes mest var den i ögonbrynet men det var mest för att det är så mycket nerver där!
Jag. Höst 2007. Den enda piercingen jag hade här var i ögonbrynet!

Snyggaste skådespelaren?
Svar: Hm.. svår fråga för jag brukar inte vara så besatt av skådespelare. Men ska jag bara säga EN så är det absolut Heath Ledger! Mums!

Vilka bloggar läser du mest? :)
Svar: Hm.. Lina Flodins, Michaela Dahlström, Emelie Ohlsson, Blondinbella och Emma Svensson tror jag. (De finns länkade här till vänster). Men jag söker mer unika bloggar!

Vilka är dina 3 favoritbloggar? :)
Svar: Jag har nog inga. Alltså inga absoluta. Tyvärr, jag är lite tråkig. Men jag följer flera bloggar genom att gå in och hålla mig uppdaterad men jag tror inte jag har någon favorit.



Vill ni veta något mer? Fråga på!
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Moa

Åh, Heath Ledger, min prins. Åh. Åhh!

2010-08-20 @ 00:19:03
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Tyckt av: Ida we

Jasså jaha ja. Så du lyssnar alltså inte på band och så längre?

Good Charlotte och Bowlinng fo soup är ju bra. Gillar inte Green Day så mycket dock :)

Men ja det kan ju vara så ibland. Att band ändrar på sig. Var ett stort Fall Out Boy fan förut men deras senaste skiva var inte... så bra. Vissa låtar var väl okej men i helhet. Men som tur är så finns den gamla musiken alltid kvar, bara det att det kanske blir större chans att de spelar de nya låtarna på turneer osv (om det är iom ett skivslepp lr så).

Men ja, All Time Low var verkligen bra live! Gillade dem jättemycket. De var däremot sånna som "hänger" i publiken ibland :P Men ja det är väl olika från ställe till ställe... om man har diken eller inte. Har bara varait på en liten spelning och det var ATL...

2010-08-20 @ 00:51:45
URL: http://idawe.blogg.se/
Tyckt av: Evelina - au pair i Chicago

Jag åker hem i början av juli är det planerat. Ska utnyttja min resemånad jag får och åka till bla las vegas med min vänner från sverige :)

2010-08-20 @ 05:54:52
URL: http://evelinaav.blogg.se/
Tyckt av: FOTOGRAF Antonf

jättefin header du har fått :)

2010-08-20 @ 09:51:10
URL: http://fotografanton.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0