Skövde imorgon!

Åh jag vet att jag idag har skrivit lite kassa inlägg. Dock är det faktiskt meningen att det ska ENGAGERA mina läsare men folk är så hopplöst ointresserade. Fattar ni inte hur viktigt det är? Eller ni kanske vill att Sverigedemokraterna ska ta över för att missnöjda medborgare röstar på dem och för att dem som besitter rätt kunskaper, rätt moral inte "orkar" engagera sig? Jag tycker att det är jätteviktigt att människor röstar i en demokrati. I Australien får man böta om man inte röstar och det tycker jag är rätt. I en fungerande demokrati måste alla säga sin åsikt, lägga fram sin röst. Annars blir det likt förbannat ändå bara dem som vill höras som hörs.

Aja. I vilket fall som helst har jag inte varit sugen på att skriva. Jag går runt på tårna just nu och hoppas på att få ett samtal. Det får jag inte, så ska ringa på måndag. Jag är lite ledsen med, för jag kom inte ens in på mina reservplatser idag fastän jag hade bra platser. Det är som om de ropade upp alla förutom mig och jag vill så jävla gärna gå de här kurserna. Det suger. Jag mår inte bra av det. Och jag vill verkligen verkligen verkligen ha det här jobbet.

Imorgon åker jag till Tobbe.  Det var inte tänkt, men det blir så ändå. Det är matfestival i Skövde och vi ska umgås lite med hans kollegor -som jag inte har träffat ännu. Hoppas allt går bra, eller att det blir kul.. eller ja något! Har varit lite småsur för att Tobbe typ bokat in en del utan att tänka på att det innerbär några veckor utan mig. Nu slipper han ha mig tjatandes, även om det inte blir att jag åker länge. Jag kommer hem på söndag igen.


bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Amanda - Annasdotter

hahah, yeesbox! :D jag kom på en sak, vi har sagt en maaaassa ordspråk! höhöh

2010-08-28 @ 08:50:42
URL: http://annasdotter.blogg.se/
Tyckt av: Filippa

Fin bild!

Svar: Ajdå... Man ska aldrig välja en linje efter vänners och föräldrars tycke!



Hoppas du får en mysig söndag :)

2010-08-29 @ 14:04:02
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0