sjukdomsupdate.

Jag tappar bloggläsare, för att jag tillfälligt inte orkar. Mina fötter och händer slutar inte klia och jag har svårt att koncentrera mig framför datorn alls. Jag bara surfar runt för att ha något att göra. Egentligen är min systers svärföräldrar från Australien här i Sverige, men jag har inte träffat dem än. Jag var hos läkaren återigen idag men jag har inte fått något svar ännu. Det kändes fett onödigt att gå dit. Han tog ännu ett halsprov och "nej men det är ju inte stretokoker" (stavning?) som de redan hade kommit fram till.. Och han googlade men hittade inget. Jag vill veta vad mina utslag är, om de är farliga, om de smittar, om jag bör äta medicin för det, om det går över.

Jag har egentligen projekt på gång också, men de orkar jag inte ta itu med nu. Jag tycker inte om att vara sjuk och nere.

Läkaren var förresten konstig över huvudet taget. Han frågade var jag hade mina hudutslag och jag sa att jag bara har på händer, armar och fötter. Men samtidigt som han ställde frågan drog han i min tröja och kollade ner på mina bröst. Tur att jag hade satt på mig bh, hehe. Sen var hans rekommendation att jag skulle ta allergitabletter, se om det går över och att jag inte bör använda tvål för det torkar ut huden. Vad är det för rekommendationer?


Bilder i repris


bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0