Myskväll

Att bo hos Tobbe är lite som att dra tillbaka tiden. För det första har vi ingen tv, men det är bara skönt. För sen när han får en tv kommer det vara mycket xbox-spelande. För det andra måste vi värma stugan med öppen spis, men det är jättemysigt! Dessutom älskar jag lukten av ved! För det tredje så tog Tobbe också ur tvätten för tidigt ur tvättmaskinen så vi fick stå och krama ur allt vatten hur kläderna... hur gammaldags är inte det? Fast jag tycker det är helt okej att bo så, så länge som man har bil som vi har tillfälligt i helgen (för annars går bussarna väldigt sällan här på helgerna). Men det finns något jag inte tycker om. Det är att stå i duschen i en minut och sedan drabbas av att varmvattnet är slut. Fyfan. Jag hatar att duscha kallt så jag har gått runt och nunnat för mig själv för att inte svära och klaga hål i öronen på Tobbe. Så nu sitter jag här och hoppas på att bli varm. Vi ska alldeles snart påbörja maten så då lär jag bli varm..

Annars har jag försökt ge mig på att raka av Tobbe allt hår. Det gick sådär. Jag kan säga att det är svårare än man tror att raka av allt hår och jag är ingen frisör. Men Tobbe rakade mig fint. Jag bestämde mig nämligen för att fortsätta raka en sidan och inte fortsätta med min undercut. Så nu har jag en sidecut. (Se nedan)


Satte bara upp håret tillfälligt, ni får se senare hur det ser ut när jag har en bättre frisyr.



Till mat ska jag och Tobbe ha tacos. Jag var jättesugen på det igår och nu bestämde vi oss för att
ja, det får bli tacos. Så han köpte nästan två kilo köttfärs. Han är söt haha.
Vi ska även se film och jag ska försöka övertala honom om att se Into the wild.
Jag har försökt med det i ett år men det blir aldrig att vi ser mer än en halvtimma.
Det är verkligen min favoritfilm och jag känner mig så berörd av den.
Vilken är en favoritfilm?

bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0