mpk07a something to remember

Jag saknar min gamla klass lite. Jag tänker på när Jesper kollade upp på ett par killar på studentfesten, på trädgår'n och sa: "Men ni går inte på ljudochbildskolan, mediaprogrammet.. MPKnollsjuA.... Ni kan inte förstå!!!" och det är verkligen så. Ingen kommer förstå sig på vår unika klass. ingen kommer uppleva det vi har upplevt. Jag saknar er allihop.

Bilder tagna i April, kanske något att minnas

första saken jag saknar:
alla knäppa saker; alla diskussioner, alla impulser, alla citat
alla dumheter.
andra  och tredje saken jag saknar:
att höra Jespers steg gående på ovanvåningen, på väg mot psykolgin
i Storan där vi alla sitter och väntar.
och Jespers knäppa tankar och hans sätt att precis som JD i Scrubs
hamna någon helt annanstans när han tänker sig bort.
Fjärde saken jag saknar:
våra underbara lärare
femte saken jag saknar:
all humor!
sjätte saken jag saknar:
när carro blir lite småtjurig (hehe)
sjunde saken jag saknar:
Nicklas historielektioner
åttonde saken jag saknar:
Simon. och alla hans nervösa sätt att yttra sig, hans formuleringar,
hans språk, hans sätt att vara runt tjejer.
(och jag saknar att vinna över honom på Skitgubbe)
nionde saken jag saknar:
att gå till skolan med Petra.

tionde saken jag saknar:
Er

elfte saken jag saknar:
att höra Sofie berätta om allt knäppt som händer bara henne.



En sak jag inte saknar:
Spaghetti och köttfärssås
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Chris

Tss. Du kommer att vallfärda till Tomaten bara för att få äta spagettin och köttfärssåsen igen!

2010-08-02 @ 23:34:22
URL: http://chrisviolayade.blogspot.com
Tyckt av: Tove

Kul klass ni verkar ha varit :) Jag saknar min klass ibland. Men spagetti och köttfärssås, det som är så gott, en av få saker jag gärna äter mycket :)



Det är hemskt att flytta.. Nu fick vi dessutom bära massa.. ingen hiss å 1½ trappa upp.. lagom kul.



Ahh, men då är det mer okej iaf. Mulltoalett typ, helt okej. Kallt dock låter det som ja, mindre trevligt :P



Jag tar gärna lite tips på ridsportsfoto :) Kul att veta å kanske kan jag till å med testa nån gång. Fast min kamera är för dålig för det tror jag och har inte råd nu att köpa en riktig systemkamera. Nån gång, nån gång..



Jo, det är väl meningen vi ska ha lärt oss något. Jag har inte tänkt på det att det har ändrat mitt skrivsätt men det är såklart möjligt :)



Synd att du är för ung att ha bilder på mina absoluta favorithästar, dem hade jag nog köpt.

2010-08-02 @ 23:58:36
URL: http://www.themptander.se

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0