Min helg

Som ni har förstått åkte jag till Tobbe i fredags, då han flyttade till Skövde. Han bor i en stuga ganska
långt ute på landet och det är verkligen jättemysigt. Det har varit kallt men vi har värmt oss
med att tända brasan och nu luktar mina kläder ved. Så jag längtar tillbaka.
Jag behövde verkligen helgen för att slappna av, men jag tycker om att blogga med så det
var synd att det inte fungerade med nätet riktigt. Men jag tror att både jag och Tobbe
behövde helgen. Vara själva, ta det lugnt, ingen stress. Vi ska börja stänga av våra mobiltelefoner mer.
Vi har spenderat många timmar framför Dexter och det kanske inte låter alltid så romantiskt,
men det är något av det bästa man kan göra som par. Att låta sig bara vara hemma och bara ta det lugnt.

Tobbe lagade också mat till mig. Bäst.


Här kommer lita bilder från stugan och Lerdala. Vi tog som sagt en promenad på 5 km, så man fick se mycket miljö. Nästa gång ska jag ta med vidvinkelobjektivet och verkligen samla landskapen där.

Det mysiga lilla köket


Som sagt. Mitt ute i ingenstans. Dock inte vår stuga.


Utanför kyrkan fanns en anslagstavla. Och på den insåg man verkligen
att man var ute på landet.


I Lerdala finns massor av hästar, till och med ett naturbruksgymnasium.
Vi hittade den här skönheten, verkligen jättefin och jättesöt.
Kom fram och hälsade, och när kompisen lunkade iväg gick även han/hon
(fick aldrig en uppfattning om könet)


Vackert? Absolut!


My boy.

bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Johanna - Elev på Flyinge

Väldigt fina bilder måste jag säga :)

2010-08-02 @ 18:04:21
URL: http://johannakruse.devote.se

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0