Kaffe/cigg



Just nu sitter jag med nytvättat hår och lyssnar på Oskar Linnros. Jag ska säga att jag verkligen gillar hans röst. Annars gillar jag pop på göteborgska, of course, men Oskars röst gör att han låter lite som en stjärna på något vis. Han har inte den där starka Robbie Williams-rösten men han har så skön röst. Den tåls att lyssna på med andra ord.

Jag har suttit o kollat igenom mina upprop för den här veckan. Imorgon är det upprop för Islamologin och därefter väntar tre upprop till. Vad vill jag helst läsa? Medie-och kommunikationsvetenskap. Därefter statsvetenskapen. Visst är islamologi intressant och jag har blivit antagen men det lönar sig inte för mig att läsa på halvtid. Jag vill läsa på heltid så att jag är berättigad fullt studiestöd och lön. Det kommer jag behöva. Funderar också på att passa på att skaffa en iphone med ett bra abonnemang när jag får pengarna från CSN... och köpa nya skor!
Men det är i och för sig inte bara för pengarna jag vill plugga, inte heller bara för att göra något. Jag saknar rutinerna man får av att plugga och det känns som om jag verkligen behöver dem nu.


När jag kommer hem ska jag ta och skriva en massa mejl, fixa lite annat och självklart Blogga. Jag ska läsa igenom allas bloggar med! Nu blir det sjukgymnasten!
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: [ F o t o - V a r d a g ]

häftig bild

2010-08-23 @ 13:49:14
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/
Tyckt av: sofia

han e underbar den där oskar ;)

2010-08-23 @ 15:29:37
URL: http://avtrollis.blogg.se/
Tyckt av: Jenny

sv; jag ska plugga beteendevetenskap :)

2010-08-23 @ 17:35:36
URL: http://cordell.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0