In treatment..

Som jag skrev i natt är jag sjuk och jag har inte tagit mig till ryttarstadion idag. Jag hatar att vara sjuk och jag hoppas jag blir såpass att jag kan fotografera Winnerbäck imorgon. Hade varit bra mysigt med en konsert i alla fall.
Nu när jag är sjuk orkar jag inte sitta allt för mycket vid datorn. Jag dricker pepsi med glass i, kollar på In treatment och ligger i sängen. Jag vill verkligen bli av med smärtan i nacken (och i halsen) så jag knaprar panodil. Det är tur att jag faktiskt äter mediciner numera. Det har jag bara gjort i några år, och jag hade extremt svårt för det när jag var liten. Med åren har det fått komma av egen vilja... dock tycker jag inte att det är alltför stor skillnad om man tar en panodil eller låter bli.
Ridsports-fototips kommer senare. Kanske levererar Lovisa en bild från pressrummet idag, får hoppas på det! Men jag vill bli av med lite smärta innan jag sitter och skriver så mycket... hehe
När jag är sjuk duschar jag automatisk flera gånger om dagen.
Jag tycker inte det är äckligt att vara sjuk, jag bara gör det.
Vad gör du?


Paul från In treatment bildkälla

bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Chris

Pepsi med glass I? Förklaring till hur detta kan vara gott tack! Hahah

2010-08-08 @ 16:33:25
URL: http://chrisviolayade.blogspot.com

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0