illustrator

Nej, det har inte blivit så mycket bloggat idag men det kommer. Jag har för en gångs skull sovit inatt -dock mår halsen fortfarande inte särskilt bra. Dessutom har mina utslag blivit värre så jag tror inte längre det är en allergisk reaktion jag har haft, utan något helt annat -vad vet jag inte. Och jag är extremt hungrig, men när jag väl ska äta kan jag inte. Jag hoppas mamma kommer hem med isglass och lakrits till mig. Jag har suttit några timmar med Illustrator nu. Resultat ser ni nedan. Ska fortsätta lite med illustrator sen, lite självporträtt (tycker sånt är svinkul) men ska se om jag hittar något som går ner samt kolla på L word.
Fortfarande: glöm inte att fråga något!

Vad tycker ni?
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0