hemma...

Hej kära bloggiar-läsarus!
Jag är hemma nu. Tänkte bara meddela det.
Min pojkvän är underbar.
Nu ska jag sova, för imorgon måste jag upp tidigt och ringa en studievägledare.
(hur ska jag annars veta om jag ska gå till skolan?)
Har ni haft en bra helg?
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Tove

Smart där att ringa å ta reda på om du ska till skolan :)

Ska du göra det varje dag :P

2010-08-30 @ 00:49:01
URL: http://www.themptander.se
Tyckt av: Tove

Har inte regnat så mycket men just när vi var på väg hem från affären så vräkte det ner, som vanligt..



Jag menade Studio jobbet :) Det andra är också kul men inte lika kul skulle jag gissa.



Ähh, man kan slå sig vad man än gör. Var en vanlig vurpa och jag som hade otur. Jag gick special idrott i skolan och fick lite om extra träning men gick sönder innan dess så hade redan börjat ta tag i det. Man märker snabbt vilka muskler som behöver extra hjälp.



Fast ridning fokuserar ju på att ryttaren ska göra rätt för att hästen ska bli rätt. Då blir det ryttaren på köpet. Iaf sits och så.



Inte gör någon illa är sant men var inte så kul att hoppa utan bjudning. Tror inte det har med ålder att göra riktigt. Har ridit pigga unghästar. Får se vad det blir för två hästar imorgon. Spännande som vanligt. Hoppas det blir kul iaf.



Jag känner exakt vart det gör ont, så det behöver inte vara fel. Jag har en halvtrasig axel som gör ont när jag tränar den hårt men den gör oftast ont på rätt sätt och då är det bara att ta i mer. Knät är lurigare även om smärtan sitter på samma ställe oavsett. Att veta var det gör ont är bra. Men viss sån smärta ska du bara träna igenom. Dock svårt veta vilken ofta, man lär sig efter ett tag.

2010-08-30 @ 01:40:37
URL: http://www.themptander.se
Tyckt av: Johans mode

Vilken supersnygg header du har! =D

2010-08-30 @ 08:34:46
URL: http://blogg.veckorevyn.com/johansmode/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0