har tråkigt.

Jag är helt slut i kroppen. Jag har bara varit på en liten promenad med hunden men ändå är jag slut. Det är så man märker att ens utbrändhet verkligen fortfarande sitter kvar. Usch. Jag tror jag måste gå och lägga mig tidigt ikväll för första klassen börjar 08:00 imorgon. Jag som absolut inte är en morgonmänniska. Jag var, men jag är inte nu. Jag är en kvällsmänniska. Just nu har jag tråkigt. Jag tror jag ska sitta och rensa på datorn. Rensa bland skolarbeten och så (bara ha kvar de som verkligen är viktiga och intressanta) och rensa bland all annan skit på datorn.. Något tips på hur man gör det snabbt?


På bild: Elin Lanto

bloglovin
Shout it!
Tyckt av: angelica

fin blogg :)

2010-08-05 @ 09:17:47
URL: http://aangeeliica.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0