har inte så mycket att säga..

jag har typ inget att skriva om idag. Det står helt stilla i mitt huvud. Jag kom nyss hem från uppropet på Islamologin. Nästan inga som har anmält sig till kursen var där.. kul. och om jag kommer in på annat kommer jag också välja annat - vilket innerbär att den gruppen som läser islamologi inte kommer vara stor. Det kan dock vara mysigt!

Igår blev det klart att jag kommer vara en av några bildredaktörer på Festivalphoto. Idag ringde även mobilen om en jobbintervju som jag har på torsdag. Jag håller verkligen tummarna för det här jobbet. Jag säger inget vad det är än, för jag hatar att misslyckas. Det är så. Inte med spel och så, då bryr jag mig inte, heller inte tävlingar. Men om jag är jättestolt över en jobbintervju och visar det, och jag inte får jobbet kommer jag vara ledsen. Så vi håller tyst ett tag.

Jag har bestämt mig för en blogg nu -alltså till "Dagens blogg". Kommer alldeles snart!
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0