första uppropet idag

Egentligen skulle jag bloggat tidigare idag, men jag blev så upptagen med att kolla igenom alla Dagens blogg-bidrag att jag glömde bort tiden och var tvungen att springa till t-banan för jag skulle till banken. Och nu är jag hemma och väntar på att min mat ska bli klar - sedan ska jag iväg till universitet på upprop! Jag får nog ta och åka tidigt, för jag vet inte hur jag kommer kunna hitta annars.

När jag kommer hem från uppropet koras Dagens blogg-vinnaren!


Just nu har jag världens sötaste bakgrund på skrivbordet på datorn. Nämligen den här:
Jag har verkligen världens sötaste pojkvän!
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: martina

sv; japp det gör jag :)

han e rolig i bland, men asseg att ha långa lektioner med

2010-08-24 @ 17:36:25
URL: http://knuffasinte.blogg.se/
Tyckt av: Filippa

Vilket fejkat leende, haha söt!



Svar: Ledsen för sent svar men haft massa annat att göra så har inte haft tid för bloggen men nu är jag igång igen!



Ja visst är hon söt! Tack så mycket, jo jag är nöjd med mina tavlor och tapeter... Fast mitt rum är hyfsat mörkt men ja, haha :D Jag har glömt vad vi pratade om... Vad ska jag börja om på ett år? Gymnasiet?

2010-08-24 @ 20:25:21
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0