Europe

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen med laptopen och kolla igenom alla Dagens blogg-bidrag. Dvs - era bloggar.
Vad tycker ni om bilden jag tog på Joey Tempest från Europe under förra årets Kulturkalas?
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Linda

Hej! stötte på din blogg och vill bara säga att du är mycket duktig :)

2010-08-24 @ 00:31:08
URL: http://lindajlesslie.blogg.se/
Tyckt av: Tove

Jag återkommer när telia idioterna kopplar igång vår tv.. Jag missade Bajen matchen för detta. Är lagom lack, men vi vann iaf.



Nja, min skada är utredd och är brosk under knäskålen som gör att det gör ont vid belastning.

Det där med lårmusklerna känner jag igen, det är bara att träna de svagare hårdare :P

Jag stretchar efter varje träningspass, vad det än är men jag förstår hur du menar.



Lightning är 8. Idag red jag Lilith och Tiffany, det var kul men är rätt mör nu så blir intressant träna med Personlig Tränare imorgon..

Behöver du ta dig till gym för att träna upp allt?



Alla fanatiker är inte huliganer och vice versa.

Vet inte varför fenomenet är störst i storstadsklubbarna. Gefle är inte direkt kända för sina huliganer liksom.



Men jo, det finns nog typer överallt som vill ha en anledning att skada andra, de ser på sin omgivning och hittar den anledning som är "mest legitim" och anpassar sitt intresse.

Tragiskt.

2010-08-24 @ 00:55:59
URL: http://www.themptander.se
Tyckt av: ♥ Joy Malou.

Snyggt!

Btw. Gillar din header du har nu!

2010-08-26 @ 15:28:41
URL: http://maluwie.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0