equestrian update

Förlåt förlåt förlåt att jag inte skrivit tidagare. Men jag kom hem tidigt idag, vilket jag kanske inte lär göra imorgon tyvärr (fredagen blir längst under Sthlm Equestrian Games). Jag har varit hemma sen 18 men har suttit ett tag och sorterat alla bilder. Min dag har inte ser bra ut alls idag.

För det första kunde jag inte somna under i princip hela natten. Jag har som sagt sömnproblem så här års och jag kunde verkligen inte bara somna. Jag skulle ha gått upp k 6 i morse och när alarmet ringde och sms från Tobbe rullade in upptäckte jag en röd, kliande arm. Antagligen har jag fått en allergisk reaktion på massa färgämnen (från typ min godispåse jag åt igår..). Eftersom jag var så trött bestämde jag mig för att sova lite längre och gick istället upp halv nio. Då mådde jag illa. Som ni märker har min morgon varit allt annat än bra. Jag har knappt ätit något heller så jag har varit jätteofokuserad. Imorgon ska jag skärpa mig och imorgon kommer ni få ut mer av mina inlägg. Det blir tornerspel bland annat! Och så är det grillfest på kvällen!

Jag kommer svara på alla kommentarer senare. Vill ni veta något, fråga nu!


Pontus Westergren med Lasso



Anders Lundgren med Pettisimo
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0