du måste vara sjuk sjuk sjuk

Just nu känner jag mig som på den här bilden (som jag gjorde på fem minuter). Igår när jag var hos läkaren nämnde jag min allergiska reaktion men han "hade inte tid" att kolla på den. Han kollade inte ens på utslagen. Idag är mina utslag värre och dem har spridit sig och jag misstänker typ svinkoppor eller liknande. Om läkaren hade kollat hade han kanske sett det och då hade jag sluppit behöva gå tillbaka dit. Är lite sur nu. Och det kliar verkligen och jag vet inte vad jag ska göra. Till och med mina fingrar kliar!
Ps: det har inte blivit så mycket bloggande idag för jag leker i illustrator. Vad gör ni?
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Tove

Det är inte nässelutslag?

2010-08-10 @ 20:53:53
URL: http://www.themptander.se
Tyckt av: Tove

Hur går det med halsen? Som sagt, vila den så mycket som möjligt. Du tjänar på att inte prata i längden skulle jag tro.



Min sambo e också allergisk mot kiwi, stackare, det som är så gott. Kan man bli allergisk mot färgämnen.. konstigt. Men säg till att du vill testa dig för sånt?



Och det är fasen tjänstefel av läkaren att inte kolla på dina utslag. Är det nässel måste det behandlas.



En pilatesboll är inte så stor, går att använda som stol också så får du ryggträning gratis :) gör jag ofta.



Jo, testa att googla lite eller nåt. Läste nog nåt men det var bra länge sen.



Jo, stam är inte allt, såklart inte. Dock kanske bra gener kan ge bra förutsättning för en bra häst :)



Charlie.. här går vi inte ut lätt inte. Stege upp och jäklar vilka steg pållen tog. Träningsvärk i mage å rygg, höll på studsa av. Men ganska trevlig när jag orkade. Musklerna, rytm och känsla var inte på topp såhär efter sommarsemestern..

2010-08-11 @ 00:07:15
URL: http://www.themptander.se
Tyckt av: Elli

Jag hade utslag för lite mer än ett år sen. Över hela överkroppen. Det kliade lite ibland. Bodde då i London, och gick till läkaren där. Han sa att det kunde va nån slags av rocasea (eller hur det stavas). Han sa att det försvinner av sig själv inom några veckor, och allt jag skulle göra var att smörja med vanlig hudkräm. (kunde köpa en kräm mot kliandet, men det behövde jag inte).



Kanske har du nåt liknande.. Hoppas det ger med sig snart.

2010-08-15 @ 19:14:25
URL: http://ellinorkempe.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0