Dagen hittills

Nu är jag här med internet igen! Dagen har hittills bestått av trängseln på t-banan, morgonruschet i t-banan, tågresa, och så Skövde förståss. När jag kom fram fick jag leta upp OKQ8 för att leta efter Tobbe som höll på att hyra en bil, sedan fick vi skynda oss in i bilen för att hämta mig Captain Morgan-flaska hos hans kollega. Därefter åkte vi iväg och handlade lite och sen dess har vi inte gjort mer än att se på Dexter, haft det mysigt och kört lite. Givetvis har vi ätit också... eller Jag har. Jag råkade förstöra Tobbes mat. Snacka om att jag har dålig samvete nu. Jag kan tänka mig åka o köpa mat på Mcdonalds åt honom (dock kan jag inte köra så det vore inte så bra att köra själv)...

Det blev nyss alldeles mörkt här runt stugan och vi ska snart fortsätta se på Dexter. Idag blir det bara en slappdag men imorgon blir det nog annat. Jag har fått reda på att det är hästtävlingar här i närheten, så jag funderar på att dra dit.. Och samtidigt funderar vi på att dra till Tobbes släktingar och jag vill på bio. Och jag vill åka runt och fotografera med så jag har verkligen igen aning om vart dagen tar oss. Det är väldigt segt med internet här ute men jag ska försöka besvara alla kommentarer så bra som möjligt ändå.



Nu vill jag veta om er dag och vad ni har för planer för helgen.
För jag är själv här ute och tar det lugnt men vill veta vad som händer hos er!


Förresten, glöm inte bort att ni kan bli dagens blogg!
bloglovin
Shout it!

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0