Becca (2)

Nu har jag kommit hem igen! Men väntar på att min sötnos ska ringa så så länge får ni ännu en bild på Rebecka. När jag sedan har pratat ska jag svara på mängder av kommentarer! Vad har ni gjort idag?
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Tove

Hur mår du nu? Jag har inte kunnat läsa din blogg helt när jag varit i sthlm vilket jag fortfarande är för Internet här är extremt segt...

Bafucin funkar för mig, det som är starkare är för mkt och hjälper inte ändå.

Att vara tyst var det som hjälpte absolut mest för mitt halsont.



Vilken vårdcentral går du till? Tror inte jag haft fri sjukvård alls knappt. Inte sen jag kraschade knät och då var jag inte ens 15 har jag för mig det var gratis.



En pilatesboll är jättebra att träna typ alla muskler på genom att göra olika rörelser :)



Charlie var lite stor för mig direkt efter sommaren också.. Se vad det blir på lördag och sen dubbelt på måndag. Han var snäll att rida men är ju livsfarlig om man står på marken.



Jag ska kolla upp hur det går för en kompis som skulle starta stall och så. Men annars känner jag ingen med häst. Har alltid ridit på ridskola. Men borde ju finnas privathästar att bli medryttare på?



Har haft det riktigt bra. Lite stressigt och har inte hunnit med allt men har varit kul ändå.

2010-08-17 @ 22:42:48
URL: http://www,themptander.se
Tyckt av: julia.

vilken fin bild! :)

2010-08-18 @ 11:24:13
URL: http://heydudess.blogg.se/
Tyckt av: julia.

sv; men gud vad roligt att höra! blir verkligen sjukt glad! :)

2010-08-18 @ 12:04:18
URL: http://heydudess.blogg.se/

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0