Baby i'm home!

Hej söta läsare! Nu är jag äntligen hemma! Jag försökte faktiskt blogga igår, eftersom jag fick det mobila bredbandet att funka på min dator.. MEN. när jag skulle blogga började nätet koppa ner hela tiden.. Så det gick inte så bra.
Igår gick jag och Tobbe på en promenad på ungefär en halv mil. Jag ska snart lägga in bilder, redigera dem och sedan lägga upp här på stugan och från promenaden. Men jag har suttit på ett tåg i flera timmar och kroppen är helt slut. Så det får vänta ett tag.

Men nu när jag är hemma vill jag ha tillbaka mina bloggläsare!
bloglovin
Shout it!
Tyckt av: Tove

Bra ni hade det mysigt, lät så fast jag hatar utedass. Vad gör Tobbe nu? Blev det mer militär?



Här kommer den igen då :P



Ackreditering kan jag men sportfoto, ja tack även om jag nog kan gissa lite :)



Jag tyckte även hans berättelser om livet vid fronten var intressant. Men jag gillar historia av alla slag.



Intressant att höra :) Kul att höra jag har ett journalistiskt språk :) Betyder kanske jag lärt mig något. Jag tänker en del på vad jag skriver just för att det är ansiktet utåt.



För 100kr får jag avvakta tills jag får lön, och då alltså tills jag får jobb. Ska lägga det på minnet i alla fall. Har inte mycket pengar nu.

2010-08-01 @ 23:11:56
URL: http://www.themptander.se

Shout it!

Namn:
Kom ihåg

E-post:

URL/Blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0